және өтініштерді өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету

Өз диспетчерлік қызметіңізден тиімдірек
Өтініштерді электрондық журналда тіркеу
Тәулік бойы жұмыс істеу
Қабылдау орталығы
Бізбен бірге шығындарыңызды 80%-ға дейін қысқартып, қызмет көрсету сапасын арттырасыз
  • Тәулік бойы жұмыс істейтін диспетчерлік қызмет
    Біз сіздің «жедел желіңізді» тәулігіне 24 сағат бойы толық қамтитын бюджеттік қашықтықтағы диспетчерлік қызметті ұсынамыз.
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету
    Біздің CRM жүйеміз бен өтініштерді тіркеуге арналған мобильді қосымшамыз тұрғындармен тиімді байланыс арнасы болып табылады, ол жұмыс процесін бақылауға және аналитика жүргізуге мүмкіндік береді.
Біздің клиенттеріміз:
Көппәтерлі тұрғын үйлерді басқару ұйымдары
  • ПИК (Пәтер иелері кооперативі)
  • МИБ (Мүлік иелерінің бірлестігі)
  • ЖТ (Жай серіктестік)
  • Кондоминиум
  • Басқарушы компаниялар
  • Тікелей бірлескен басқару
  • Тұрғын үй-коммуналдық қызметтері
Қызмет көрсететін ұйымдар
  • ҚТҚ мен қоқыс шығаруға арналған компаниялар
  • Домофон жабдығын орнату және қызмет көрсету
  • Лифттерге қызмет көрсету
  • Инженерлік жүйелерді техникалық қолдау
Коммуналдық кәсіпорындар
  • Сумен жабдықтау және су бұру
  • Жылу энергиясын өндіру
  • Газбен жабдықтау
  • Энергетика
Біз туралы қысқаша ақпарат
«АДС-365» сервисі Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласында қызмет көрсетеді, сондай-ақ көппәтерлі тұрғын үйді басқару ұйымдарына (КТҮБ) «Авариялық-диспетчерлік қызмет» қызметін ұсынуға мүмкіндік беретін IT өнімдерді әзірлеумен және енгізумен айналысады. Біз «АДС365» брендімен танымалмыз. Біз көппәтерлі тұрғын үйлерді басқару ұйымдарына арналған бағдарламалар мен мобильді қосымшаларды әзірледік, олар келесі нормативтік құжаттардың талаптарына негізделген:

• Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 29 сәуірдегі №249 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2020 жылғы 30 сәуірде №20542 тіркелген. «Тұрғын үй қатынастары туралы» 1997 жылғы 16 сәуiрдегi Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабының 10-15) тармақшасына сәйкес.

• Қазақстан Республикасы Ұлттық стандарты СТ РК 3305-2018 «Лифттер, эскалаторлар, траволаторлар және мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған көтергіштер. Жеткізу, орнату және пайдалану талаптары».

Біз тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласындағы кәсіпорындарға ақпараттық-технологиялық қолдау көрсетеміз. Бізде мемлекеттік мекемелермен жұмыс істеудің үлкен тәжірибесі бар, мемлекеттік келісімшарттарды сәтті орындадық. Бізбен бірге Қазақстандағы жетекші ресурс жеткізуші компаниялар, ірі басқарушы компаниялар және басқа да тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы ұйымдары жұмыс істейді.

Біздің мақсатымыз – заманауи шешімдер арқылы басқарушы ұйымдардың күнделікті жұмысын жеңілдету, осылайша олардың негізгі шаруашылық қызметіне назар аударуына және меншік иелері арасында жағымды имидж қалыптастыруына мүмкіндік беру.
Сервис қызметінің географиясы
«АДС365» сервисін Қазақстанның ірі қалаларындағы компаниялар сәтті пайдаланып келеді. Біз әр аймақтағы жұмыс процестерін оңтайландыруға және тұрғындармен өзара әрекеттестікті жақсартуға көмектесеміз.
Астана
Алматы
Петропавл
Өскемен
Біздің клиенттер қатарына қосылып, сервисіміздің сіздің компанияңызға әкелетін артықшылықтарын бағалаңыз!
«АДС 365» сервисі Қазақстан Республикасының барлық жаңа стандарттары мен заң талаптарына сәйкес келеді
Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 29 сәуірдегі № 249 бұйрығына сәйкес. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2020 жылғы 30 сәуірде № 20542 тіркелген. 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабының 10-15) тармақшасына сәйкес. Коммуналдық қызмет жеткізушісі / Мүлік иелерінің бірлестігі төрағасы немесе жай серіктестіктің сенімді тұлғасы, көппәтерлі тұрғын үйдің басқарушысы немесе басқарушы компания міндетті:
Көппәтерлі тұрғын үйлерді басқаратын компаниялар үшін:
тұрғындарды апаттық-диспетчерлік қызметпен қамтамасыз ету;
тұрғындар коммуналдық қызметтердің сапасының төмендеуі туралы өтініш бергеннен кейін үш күн ішінде сапаны қалпына келтіру бойынша барлық шараларды қабылдау;
диспетчерлік қызмет журналын жүргізу және коммуналдық қызмет көрсетудің тоқтатылу уақытын (күні, сағаты) және оны қалпына келтіру уақытын (күні, сағаты) тіркеу.
Қазақстан Республикасы Ұлттық стандарты СТ РК 3305-2018 «Лифттер, эскалаторлар, траволаторлар және мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған көтергіштер. Жеткізу, орнату және пайдалану талаптары» бойынша жабдық диспетчерлік бақылау жүйелерімен жабдықталуы тиіс.
Лифт компаниялары үшін:
Көппәтерлі тұрғын үйлерді басқаратын компаниялар үшін:

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 29 сәуірдегі № 249 бұйрығына сәйкес. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2020 жылғы 30 сәуірде № 20542 тіркелген. 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-2-бабының 10-15) тармақшасына сәйкес. Коммуналдық қызмет жеткізушісі / Мүлік иелерінің бірлестігі төрағасы немесе жай серіктестіктің сенімді тұлғасы, көппәтерлі тұрғын үйдің басқарушысы немесе басқарушы компания міндетті:


  • тұрғындарды апаттық-диспетчерлік қызметпен қамтамасыз ету;
  • тұрғындар коммуналдық қызметтердің сапасының төмендеуі туралы өтініш бергеннен кейін үш күн ішінде сапаны қалпына келтіру бойынша барлық шараларды қабылдау;
  • диспетчерлік қызмет журналын жүргізу және коммуналдық қызмет көрсетудің тоқтатылу уақытын (күні, сағаты) және оны қалпына келтіру уақытын (күні, сағаты) тіркеу.
Лифт компаниялары үшін:

Қазақстан Республикасы Ұлттық стандарты СТ РК 3305-2018 «Лифттер, эскалаторлар, траволаторлар және мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған көтергіштер. Жеткізу, орнату және пайдалану талаптары» бойынша жабдық диспетчерлік бақылау жүйелерімен жабдықталуы тиіс.

Жұмыс алгоритмі
Тұрғыны
Тұрғын басқарушы ұйымға қоңырау шалып, мәселені хабарлайды. Қоңырау «АДС 365» диспетчерлік орталығына қайта бағытталады.
Диспетчерская «АДС 365»
Орындаушы
1
2
3
1
Диспетчер орындаушыға қоңырау шалып, өтінішті АДС бағдарламасына енгізеді.
2
Орындаушы мекенжайға қашан келетіні және мәселені шешу мерзімі туралы хабарлайды.
3
Диспетчер өтініш берушіге қайта қоңырау шалып, орындаушы, мерзімдер мен мәселені шешу әдісі туралы ақпарат береді.
4
Сіз диспетчерлердің жұмысын бақылап, орындаушыларды АДС бағдарламасындағы есептер арқылы қадағалай аласыз.
Өтініш жабылғаннан кейін 4 күн ішінде диспетчер өтініш берушіге қайта қоңырау шалып, шағын сауалнама жүргізеді. Сауалнама нәтижелері тұрғындардың көрсетілген қызметке қаншалықты қанағаттанғанын анықтауға көмектеседі.
4
Диспетчерская «АДС 365»
Исполнитель
Диспетчерская
«АДС 365»
Диспетчерская
«АДС 365»
Житель
«АДС 365» сервисінің экономикалық тиімділігі
«АДС 365» диспетчерлік қызметі
Өз диспетчерлік қызметіңіз
Диспетчерлердің жалақысы
85 000 теңге × 4
айына
> Айына 340 000 теңге
+
Диспетчерлік қызметті ұстау шығындары
+
Салық жүктемесі, Демалыстар, Аурухана парақтары
Бағдарламалық қамтамасыз ету
Бір үйге айына 5 000 теңге
Әкімшілік қызметтер
+
+
Диспетчерлік орталық
Сіз диспетчерлік қызметке бюджет жұмсаудың, салық жүктемесін, демалыстар мен аурухана парақтарын есептеудің қажеті жоқ. Біз дайын диспетчерлік орталық пен бағдарламалық қамтамасыз етуді ұсынамыз, бұл сапа мен қызмет көрсету жылдамдығын жоғалтпай әлдеқайда арзанға түседі.
Жылдамдық пен бақылау
Диспетчерлік орталық тәулік бойы жұмыс істейді, бұл төтенше жағдайларға жедел әрекет етуге мүмкіндік береді.
Диспетчерлер тұрғындарды төтенше жағдайлар мен жоспарлы жөндеу жұмыстары туралы жедел хабардар етеді, 1000+ өтініш бірден өңделеді.
Бағдарламалық қамтамасыз ету тұрғындардың қоңырауларын жазып алуға, орындалған жұмыстарды фотофиксациялауға мүмкіндік береді, бұл орындаушылардың жұмысын бақылауға көмектеседі.
Диспетчерлердің кәсібилігі
Диспетчерлерді жұмысқа қабылдаудың негізгі шарттарының бірі – тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласында кемінде бір жылдық тәжірибесінің болуы. Барлық қызметкерлер тұрақты түрде оқытудан өтіп, біліктілігін арттырады. Операторлармен байланысып, нақты жауап алған тұрғындар басқарушы компания туралы жағымды пікір қалыптастырады.
Заманауи технологиялар
Басқа АДС сервистерінен айырмашылығы, біз кез келген көлемдегі барлық өтініштерді өңдейміз, өйткені тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы нарығында жасанды интеллектті диспетчерлік қызмет операторларына көмек ретінде енгізген алғашқы компаниямыз.
Қоңырауларды күтусіз қабылдайды
Барлық өтініштерді тәулік бойы өңдейді
Жанды дауыс арқылы сөйлейді
Ыңғайлы бағдарламалық қамтамасыз ету
«АДС 365» бағдарламасының веб-нұсқасы
Демо-нұсқаны сынап көру
Өтініштер мен қоңырауларды бақылауға, статистиканы көруге және есептерді қарауға арналған бағдарлама. Бағдарламаға әлемнің кез келген нүктесінен онлайн браузер арқылы қол жеткізуге болады.
«АДС365» орындаушыларға және «АДС365-Тұрғын» тұрғындарға арналған мобильді қосымшалар.
Тұрғындар өтініштер қалдырып, жұмыс сапасын бағалайды, үйлеріндегі апаттарды бақылайды. Орындаушылар push-хабарламалар алып, барлық өтініштермен жұмыс істейді.
Өтінімдермен жеңілдетілген жұмыс істеуге арналған Telegram-бот
Ботты іске қосу
Орындаушылар өтінімдер туралы хабарлама алады, олардың тізімін қарап, олармен әрекеттесе алады – жұмысқа қабылдау, аяқтау немесе бір түрту арқылы жою.
Қызмет құнын білу үшін өтінім қалдырыңыз!
Өтініш қалдырыңыз немесе 7 (775) 007-34-35 нөміріне хабарласыңыз, біз барлық мәліметтерді қарастырамыз
Сұрақтарыңыз бар ма?
Байланыс нысанын толтырыңыз, біз сізге міндетті түрде кеңес береміз, сұрақтарға жауап береміз және апаттық-диспетчерлік қызмет көрсетуге арналған жеке шарттың талаптарын талқылаймыз.
Деректерді жіберу арқылы сіз жеке деректерді өңдеу саясатына келісесіз.
7 (775) 007-34-35
info@ads365.ru

ИП «АДС 365» БИН 011129551320